Tadaaa

Efter många om och men... En svart soppsäck full med kläder, en kasse med skor och två med väskor...
Ett besök på IKEA för att skaffa fler flyttlådor till my "moving away from home stuff"...

Och jag erkänner.. även efter ett besök på stan så att jag kunde fylla upp garderoben igen - ÄLSKA REA!
Nästa gång hoppas jag bara att jag hittar något som faktiskt är på REA också. hmm

Jaja nu kommer.. The Result:




Lite bättre blev det ju i allafall! Ser kanske inte ut som det men nu jäklar är det ordning på grejerna


Det var faktiskt riktigt kul att rensa garderoben (kan man säga nu när det är över).. man hittade en massor av gamla bortglömda saker.


Hatten som ger mig rysningar över hela kroppen..
Hade denna några dagar efter min lilla olycka. aj aj inte de bästa minnena, ABBA!
Haha men fan den ger MYCKET, den fick vara kvar.


Haha Bibeln om mina vänner, massa gamalt lövly folk som svarat i denna, heeelt glömt bort!

Har länge undrat vart denna tagit vägen! HÄR är den, under högen med grejer, lite smuttsig nu..
BUT YES I DID IT!
Stoltare kan man inte vara - kommer ALDRIG göra om det dock.


Men nästan Bäst av alla grejer jag hittade.. Min dagbok som trillade ner när jag rensade översta hyllan.. Den höll på att mosa mitt stackars huvud igen, bra att man haft hatten i så fall;)
Denna får bli kvällen läsning!

Efter många om och men så är i alla fall garderoben/klädkammaren KLAR!
Sjukt gött.. Nu kan man sattsa på roligare grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0