Sweet Sunday

Har haft en mycket härlig helg - Mycket lugnt och skönt, fattigt men det har inte märkts det minsta!

Blev som sagt lite konstigt filmtittande igår men vad gör la det, så länge man har härligt sällskap.

När jag gick o la mig igår kom jag o tänka på ett annat roligt filmminne, en kompis och jag skulle hyra film med två killar, killarna fick välja film och DEN filmen var la ingen hit.. Trodde i alla fall inte jag och min tjejkompis, men vi brydde oss inte allt för mycket så valt var valt. Väl hemma så skulle filmen sättas på, Brus, brus och mera brus... Ja något var fel helt enkelt och filmen fick skippas! (sket bra tyckte jag och min vän) Så ibland kan det som egentligen inte är så jättebra vara det som för några känns som det bästa!

Vad jag minns mer av den kvällen var att vi hade sjukt kul alla fyra ändå så det gjorde nog ingen så värst mycket att filmen inte funka, vi spela nog spel till och med - Mer socialt helt enkelt.

Söndag idag, natten bjuder på jobb... See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0