Skolstarten

Då var det slut på mitt allt för korta jullov… Imorgon är det back to business (krångligt ord att stava till) och där med basta. Dagen är också den stora starten för våra grupp-projekt. Min grupp ska CADa en barn/ungdomscykel till ett företag, tror det blir sjukt kul att få vara den som bestämmer hur cykeln ska se ut! Spännande. Tror också gruppen jag jobbar med kommer klara av denna uppgift galant, alla är grymma på sitt sätt! (får la hoppas dem känner det samma om att jobba med mig;))


Nu är det dags för mammas hemmagjorda schwarzwaldtårta (krångligt ord 2 att stava till) MUMS ska de bli! Lite kaffe i en kopp med.


SEE YA!♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!

Hittade hit o kunde ju inte undkomma din fina kommentar om vår grupp!

We´re gonna make it and it´s gonna be good! ;)

2010-01-07 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0