Inga löften – men mål!

Det här med nyårslöften tror jag inte riktigt på… Varför lova sig själv något – EN gång per år? Detta görs på fyllan och man håller det nästan aldrig ändå. Tackar vet jag att sätta upp NyårsMål istället…


Tror personligen att detta kan funka mycket bättre, helt också eftersom man inte behöver sätta målen under nyårskvällen. Personligen sätter jag upp mål under året som ska nås innan nästa nyår. Träning är oftast med! Detta året vill jag känns mig på topp inför sommarn, go hälsa och varför inte en snygg kropp med den? För att komma närmare detta mål så ska jag införskaffa mig en träningsstav – såkallad bodypump stav. Har funderat på en sådan sen förra sommarn och eftersom ett gymkort känns långt borta så införskaffar jag en egen istället. Tror det blir kanon… Ska bara beställa den med!


Ett nytt mål där: Beställa staven innan fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0