21kr tack!

Skulle in och köpa mitt tågkort igår - Snön yrde och jag ville inte riskera bil och kropp så jag valde att stanna inne och istället köpa kortet innan tåget gick idag!

Men visst tusan, hade helt glömt att man måste ha ett kort på bussen, vilket jag hade haft om jag fått köpt mitt tågkort (är nämligen kombo)… Nu fick jag istället skicka ett (dyrt) sms till västtrafik för att åka säkert på bussen. 21kr!


Skulle nu vilja kräva dig, vädret, på dessa pengar! Var ju faktiskt DITT fel att jag inte vågade ta mig in till staden igår!! Tillgodokvitto kanske? Skulle kunna tänka mig en valfridag då vädret blir precis som jag vill om det funkar bättre.


Snälla vädret, återkom med svar snarast! Med vänliga Hälsningar Linda


Kommentarer
Postat av: VÄDRET

Jag vill börja detta medelande med att be om ursäkt för mitt snöade. Jag hade helt enkelt en dålig dag. Jag hoppas att vi kan komma överrens om en dag med valfritt väder. Vad sägs om den 13 juni 2010 med strålande solsken, lätt bris och temperatur på 28 grader?

Med vänliga hälsningar VÄDRET

2010-01-09 @ 15:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0