Pluggweekend

Kanske inte såhär man ska spendera en helg – i Pluggandets-tecken!

Men vad gör man inte, är man inne i ett flow så får man väl passa på helt enkelt. Hoppas gruppen tycker man lyckats åstadkomma något när vi ses på måndag!


Inne på söndagen, igår var det plugg (nähää) och lite melodifestival på kvällen, Sjukt tråkig delfinal men va sjutton då gör det ju liksom inget att man pluggar istället. Har i och för sig haft en riktigt härlig helg, lugn och mysig så jag ska la inte klaga allt för mycket.

 

Min underbaring till vän Anna – flyttad och klar så jag får la snart våldgästa denna lilla sak också! Alltid så jäkla kul att komma hem till någon för första gången.

 

Josefine har försvunnit lite – Aja baja på mig… Får våldgästa denna grymme tjej någon dag också helt enkelt.

 

Marlén ska man ringa också! – Shiit vad händer… Plugget tar över! KRIS…

Ska bara plugga i ordning lite till... (slutar ju ändå skolan till sommarn!)

 

Alla vänner – Ni vet att jag Lövar er ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0