Hört på tåget...

Satt själv på tåget idag – Mina resekamrater var på annat håll.
Detta gav mig möjligheten att lyssna på lite samtal runt omkring mig, helst två tjejers fångade mitt intresse för ett litet tag!

 

-          Asså hon stod där uppe och redovisa i 45 minuter, det var det värsta jag vart med om!


Minuterna senare så fortsatte samma tjej:


-          Sedan så gick xxx upp och DET var det värsta jag vart med om


Stackars tjej hon hade under dagen vart med om det värsta någonsin hela 4 gånger. Sjukt jobbigt för henne…


Antingen det eller så har tjejen haft ett väldigt skyddat liv så allt nytt som händer måste vara det värsta någonsin.

 

Hmm vad vet jag, jobbigt har hon det i alla fall!

 

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0