FREEDAG!

Äntligen denna ljuvliga dag – FULLT upp hela veckan med en masssor av skolgrejer, men shit vad det går fint för gruppen nu!

 

Som sagt fredag idag, ska fira in denna ljuva dag med ett glas vin och ISHOCKEY! Kan inte bli mycket bättre.


Riktigt synd bara att matchen kommer kroka med damernas Skiathlon…  Kalla, Olsson OCH Haag ska ju köra för fullt.. Hmm blir kanske lite sappande här tror jag=)

 

Ska kanske våldgästa Johan på måndag, jag o Jonna vill ju inte missa matchen mot Finland.. Be afraid Johan;) Hmm annars då… Eh jag återkommer. Blir nog en toppen going helg detta! Inget plugg. (Hoppas jag i alla fall)

 

Kom igen Sverige Kom igen! (Skönt att få vara så sjukt patriotisk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0