ZUMBA

Idag var jag på mitt första Zumba pass – klockan halv 7 var det dags och jag var sååå redo.

Så redo man kan bli när man har 80 personer i lokalen som antagligen alla vet vad dem sysslar med, medan jag inte har en blekaste.

Så vad tyckte jag då??

Riktigt kul måste jag sga... Shaka shaka! Haha klockers, även om man inte var med alla gånger så satte danskunskaperna in o man svängde på.
Höll ju förövrigt på att förfrysa på vägen hem då bussarna slutar gå klockan 19.26 från stig center.. men det var antingen gå hem eller att turen skulle ta en halv timmma hem… Ehh LÄTT val! Nu längtar man dock till sommaren.

 

Nu blir det dags att mumsa i sig lite mat till Vampire Diaries och Criminal minds! Underbara Torsdagskväll…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0