Utmärkelse

För årets mest osympatiska och minst trovärdiga företag går till.... - VÄSTTRAFIK!!
Jag går enbart på egna erfarenheter när jag bestämmer vem som ska få denna och jag vet att det finns många andra trafikföretag som skulle kunna nomineras men jag har enbart drabbats av just västtrafik.
Kommer jag någon gång behöva amputera en kroppsdel så är det pga detta företag.
Idag efter att bussen är över 25min (27 för att vara exakt) så sitter man äntligen på bussen.. Då går det ut ett gruppmeddelande som beklagar sig..
- Alla bussar som trafikerar Mölndal är mellan en kvart och 45 min sena... Men det är det inget vi kan göra något åt!
Eeee okej, sänka volymen kanske?
Sedan började han klaga på kommunen o grejer istället. Ett jäkla klagande.
Snälla snälla snälla Västtrafik, till nästa år, kom ihåg... Vi bor i Sverige... Vinter kommer varje år!
Tack och grattis till denna prestige fyllda utmärkelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0