Torsdag

Dagen innan sista dagen - I morgon är det alltså sista dagen av 2010.
Jag tycker året har överlag varit bra, många mål som uppfyllts, en del oväntade saker som skett... Trodde t ex aldrig att jag skulle vara färdig skolad - med jobb och köpa lägenhet, kändes för otroligt för att tänka ihop den kombinationen i början av detta året. Men vill man så kan man.
Därför tänker jag inte sluta drömma och hoppas på ännu mer inför 2011. Satsar och gör det jag vill så ska det nog gå att toppa 2010 också!
Ska sätta mig ner och skriva upp vad jag vill ha ut av året. Känns alltid bra att ha saker och ting ned printat så man nästa år kan se tillbaka.
Undrar just om jag gjorde det inför 2010... Får leta igenom datorn efter bevis;)
Snart dags att bege sig till jobbet - sista gången detta år... Kommer bli mycket sånt tänkt nu kan jag tänka. Och snart blir det första gången detta år etc.
Har vart mycket sånt i år i och med flytten. Första gången detta i lägenheten etc. Jag gillar.
Nu ska man put on make up face och få lite ordentliga kläder på kroppen, ser kallt ut ute idag igen, konstigt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0