Söndagsångest/lycka

Jag ÄLSKAR söndagar - Tycker det är en riktig toppen dag.
Ändra problemet med den är såklart att efter söndagen kommer måndagen.
Jag har faktiskt inte så mycket emot jobbet heller, mycket att göra så tiden rullar på... Inget emot vardagskvällarna heller, mycket kul planerat i veckan, se nedan.
Det enda jag inte tycker om är att klockan stör mig på morgonen, den ringer och tvingar mig att gå upp där det inte ör lika varmt som under täcket... Att vakna och bege sig ut i vinterland.
Usch och blä... Tänk om man kunde få gå upp när man velat istället!

Jaja nu ska jag fortsätta njuta av min söndag, snart kommer ett sprillans nytt färskt avsnitt av Gossip Girl med!

I veckan..
*Bodypump
*Zumba
*Middag med femlingarna
*Träff med Anna?
*Glöggmys med jobbet på fredag
*Träff med Lovisa o co till helgen?
*Shopping av julklappar

O massa massa annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0