Mys dag

Idag har syster - mamma - jag vart o shoppat, kul att man åker runt "halva sverige" för att slutligen hitta det man vill ha på hemmaplan;) Men vad gör la det när man får en riktigt mysig dag tillsammans?
Vi luncha lite så jag är fortfarande inte hungrig.
När jag kom hem satte jag upp det ny inköpta! ÄNTLIGEN!! Se bild längre ner, sååå fint det blev, eller hur?
Sen har man lekt vuxen och försökt budgetera lite och fixat o donat här hemma. Lite dammsugning var lägenhetet i stort behov av. Resterande kväll kommer spenderas i badet, köket o soffan. Fabulöst, har längtat efter en riktigt göra, slappa o njuta dag! And here it is...

Och här kommer bilderna.. Före

Och efter...

Nu har jag såklart öst på med jackor och skort o galgar också men det behöver ni inte se;)

Än är hallen långt ifrån klar så före och efter bilder på hela hallen får ni allt vänta på!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tjusigt! :D Trots att jag bott här ett bra tag nu har jag inte riktigt fått ordning på min lägenhet, men mina katter är inte lika lugna och snälla som dina verkar vara.. Därför har de ner allt och river i allt de kommer åt, har därför vart lite svårt att fixa till det här hemma. Haha!

2010-12-12 @ 20:41:26
URL: http://www.metrobloggen.se/annaterneborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0