Blogg miss

Missade helt min underbara blogg igår - anledning, trodde jag var bakis..
Eller ja det var jag la också... Mår dock inte ett dugg bättre idag. Trodde jag höll på att bli sjuk redan i fredags då jag mådde otroligt mysko, trodde det satt i huvudet men verkar som kroppen tagit efter.
Behöver få lite saker fixade på jobbet idag så det var bara att masa sig hit. Får se hur länge man står ut. Får i värsta fall bege mig hem när jag känner att jag fått gjort det jag behövt!
Håller tummarna för ett snabbt tillfriskande.
See ya all soon!
Hade förövrigt riktigt trevligt i lördags. Synd bara att det finns så många tattarungar som inte kan lämna andras telefoner i fred. Skaffa ett eget jobb så kanske ni också har råd att införskaffa egna telefoner någon dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0