31-december

Så var man inne på dagen som är den sista för 2010. - Vilket årtionde eller hur;)
Känns som det inte alls var länge sedan nästan halva världen var rädda för vad som skulle hända mellan den 31 december 1999 och den 1a januari. Innan klockan slog tolv spände alla sig lite och väntade - vad som hände?
Inte ett smack... Världens datorer klarade sig utan problem.
Jag hade dock tyck att det hade vart lite kul om alla lampor slocknat eller något sådan, om än bara för en sekund. Vad hade man annars stått och väntat på??
Men men.. Nu lämnar vi snart detta årtionde och beger oss in i ett nytt.
Tror detta kommer ge mer än andra!
Detta årtionde kommer man vara mellan 24 och 33... Där kommer det få plats en massa spännande grejer emellan.
Nu ska jag spana vidare på Lost. Det är så spännande att jag måste få veta hur det hela slutar. Även om jag inte vill att det ska ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0