Home again

Så har man entrat huset - hunnit handla, ätit, sovit, kolla film, smaskat popkorn och lite sånt dära.. Nu väntar min underbaring till bok innan John blund får work his magic!

Har vart en riktigt fin helg uppe i Dalsland, många vackra och "vackra" stunder. Fint sällskap och mat to die for (jossie knows her stuff)..

Presenter man aldrig sett maken till! Grymme...

Lite halv seg idag efter gårdagens bravader dock, så slappa i sängen blir guld.

I veckan väntas det många fabulösa moments.
Tror äntligen jag får träffa min underbara Jos och godingarna från Sardinien på onsdag!
I LIKE..

I Morgon skulle man kanska kunna försöka visa upp lite utlovade bilder också.. Dem kommer;)

Och Anna.. Missar jag det sen.. Ha en UNDERBART underbar vecka i Sardinia!
Gonna miss u hunnie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0