Ja idag ja...

Alltså ibland vet jag inte riktigt vad jag ska skriva - Har tänkt lägga upp bilder och grejer från helgen men jag tar mig liksom inte tid.
Att bli väkt mellan fyra och fem varje morgon är kanske inte det bästa för mitt bloggande.. Eller är det de överhängande skolarbetskraven jag har hängandes över mig?
Borde sätta mig med rapporten men jag orkar inte riktigt. Trivs bättre att placera mig vid datorn på jobbet och göra jobb... Snart slipper jag i alla fall skolbiten och kan sattsa helhjärtat på jobb och fritid med fabulösa vänner och familjen.

På tal om familj och sådära, bror min drar till staterna på fredag! En hel månad, snacka om AVIS! Men något kul får man la unna andra;)

Jajajajajajaaaa jag återkommer la.. Ska fixa väskan åt bror först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0