DAG 3

Träningsdagen gällde idag Styrka och överkropp. Jag trodde mina armar skulle gå av så mycket dem fick jobba. Otroligt härligt och svettigt men hann inte med hela då jag gjorde passet på lunchen, har den lyxen på jobbet - ja att kunna träna alltså. Den del av passet jag inte hann med var mage så den kan man säkert ta igen någon dag.

Middagen idag bestod av Pita med fetaost. Mer i pitabrödet var sallad, tomat, lätt dressing och avokado (skulle egentligen varit gurka och rödlök istället för avokado men ändå.
Mumsigt... Saknade först något "köttigt" i men så snart första tuggan var gjord så släppte alla kött-tankar.

Känner mig idag pigg och nöjd över att vara igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0