DAG 29

Idag snackar vi lätt lax-recept.
Lägg lax i valfri form (jag tog mixade bitar) i ett form med lite olja i. Krydda och salta efter smak. Dela champinjoner på sex-sju delar och lägg över laxen. Häll i lite söt-sur thaisås i cream fraisch och klicka över. Avsluta med riven ost över - in i ungen i ca 20min på 250 grader.
Servera med bulgur och avokado - eller annat gott.

Middag klar!

Ja så tänker jag.

Passet idag var inget nytt utan ett som jag tidigare gjort några få gånger i slutet av någon/några veckor. Bra pass däremot med fokus på ben. Riktigt jobbigt men helt ok pass. Imorgon däremot är det något nytt.

Massage stod på min privata schema idag, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0