DAG 11

Jag vill börja med att påpeka att jag vet att bilderna är för stora för blogg-ramen, men sedan den nya appen kom så kan man inte längre justera storleken... Irriterande. Men va tusan, vi kör på!

Idag är jag alltså inne på dag 11. Det mesta flyter på fint. Jag tabbade mig ju lite med träningsdagen igår så idag körde jag det pass som skulle varit igår. Överkroppsstyrka. Det tunga passet med många olika armhävningar och stora bandet. Passet gick bra men jag pallade inte att göra alla olika armhävningar. Gick förbi spegeln idag och såg en liten linje på magen jag aldrig tänkt på innan... Blev exalterad tills den första armhävningen då jag insåg att magen, ja den ser likadan ut än. Men kanske om 79 dagar?

Middagen bestod av en kycklingsröra med ananas och curry i grovt bröd. Kycklingen kokades - första gången för mig, och blev riktigt mör och god. I kletet var det cream fraisch (skulle vara yoghurt), majonäs, salt, curry och ananas. Gott men en lite tråkig middag.
Bild? Ja men visst!



Kommentarer
Postat av: Anna

Smarrigt Ser ut som min favorit-bakpotatis ;)
Svar: Jag ska meddela dig så fort jag använt dem ett tag :)

2013-09-11 @ 20:09:24
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0