DAG 40 - SNART HALVVÄGS

Dagarna rullar på i en väldans fart. 
Eftersom jag var lite besviken på mitt pass i onsdags så valde jag att göra det passet till max idag på lunchen, äntligen lunchträning. Det är mycket fokus på mage detta pass som tidigare, egentligen inte så många situps (jo i slutet) men en hel del övningar där man ska fokusera på mage och göra tvistar mm. Svårt och hårt men sådant gillar man.
 
Middagen efter all tacopaj denna vecka fick bli spagetti carbonara eftersom att jag inte orkade tina något någon längre tid. Bild däremot missade jag helt!
 
Nu ska här fortsättas spanas på fotboll. Just nu leder Österrike med 1-0 och det känns inget bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0