DAG 35 - VECKA 6

Ljuva vilosöndag och det är precis ordet vila som jag tagit fasta på idag. Det har slappats mest hela dagen och spanats på serier. How I meet your mother för att vara exakt.
 
Jag startade dagen med att ta nya kroppsbilder, vilka jag inte har kollat på efteråt. Varje söndag tar jag dessa bilder på samma plats och iklädd samma bikini (dag 1 fotades dock på en annan plats) Bilderna tas för att ge mig själv ett hum om ifall kroppen verkligen har förändrats något över tiden jag gör detta träningspass. Eftersom bloggen är för mig så väljer jag att inte lägga ut några bilder - bilderna är också för mig.
 
Middag idag blev kyckling som jag stekte i småbitar tillsammans med lite olika grönsaker och en skvätt cream fraisch och serverade med spagetti. Mycket gott tillsammans med ett glas vin. 
I veckan som kommer tänkte jag att det kan vara dags att dela med sig lite av mina fuskperioder. För även om jag inte går stenhårt efter matschemat som man fick med för detta träningsupplägg så kanske man egentligen inte ska äta en del saker (som jag däremot gör) Men det i veckan.
 
Detta inlägg skrev jag på min nya dator, jippi!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiho! Första inlägget avklarat :)
Svar: Kanon! Kan ju spana på vad som går och vad som kommer inom kort, vi ska nog lyckas hitta en film som passar oss båda :)

2013-10-06 @ 22:03:06
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Anna

Svar: Tack darling! Är nöjd med färgen :)

Låter som en plan!

2013-10-07 @ 21:02:17
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0