DAG 78 - SISTA VECKAN

Känner helt galet att vara inne på sista veckan av dessa 12. Det var varit hårt och svårt, allra helst att få till all träning men so far so Good! Idag kliade det på ryggen och oj, hej där fanns muskler numer. Udda men så nice. Armarna är i övrigt dem jag ser och känner mest förändring hos annars. Magen och låren har inte ändrats så mycket däremot. Benen förvånar mig mer än magen. Men en del av kroppen i taget!

Sista måndagen på schemat, men jag försöker dra ut på det så jag når just mina 90dagar som jag så länge fokuserar på nu.
Maten ser inte mycket ut för världen. Den starta som en carbonara, som sedan fick svamp, paprika och annat gott i sig. Blev väldigt mumsigt till sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0