DAG 68 - HEMFÄRD

Fredag och två av mina kollegor missade sista dagen i staden Venedig på grund av matförgiftningen. En blev dålig torsdag kväll men mådde bra idag. Den fjärde började känna av det hela på vägen hem... Det är sjukt hur oberäkneligt denna förgiftning är. Jag klarade mig som tur var med enbart lite trötthet och konstiga känningar i magen. 
Maten - lunchen var helt OK, inget mer än så men jag tog inga bilder på den alls. Var lite trött för att engagera mig faktiskt. 
 
Vi reste hem med en mellanlandning och när jag väl var i lägenheten så hade klockan hunnit bli 24.00. Eftersom jag inte orkade köra ett träningspass till fullo men ändå ville tränat denna dag (har ju bara en vilodag då jag kan hämta upp missad dag) så beslutade jag mig för att göra 100 utfall, 100 situps och 40 armhävningar. Detta mellan tandborstning och avsminkning med en härlig dusch efteråt. Sedan stupade jag i säng och vaknade först klockan 10 på lördagen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0