DAGEN INNAN AVFÄRD

Om ett par timmar ska man upp - då bär det av mot MIAMI! Ska bli så galet skönt att man sola, slappa och umgås med min fina vän. Fine, det suger att gå upp innan halv 4 - MEN jag tänker INTE klaga. Så länge man har något kul att se fram emot så spelar tiden ingen roll.
Jag har haft problem med tvättmaskinen hela jäkla helgen, därav inget bloggande efter filmen igår. Filmen som för övrig var riktigt bra, jag som läst boken saknade lite delar... Men när jag tänkt efter så är dessa delar nog inget som egentligen ger en person som ej läst boken något.. Hmm förstår ni hur jag tänker?
Nu ska jag i alla fall säga hej då till Syster Yster för några minuters bilfärd in till stan - Marlén ska hämtas upp på stationen!
Nästa gång vi hörs är kanske i Miami... Eller på Landvetter, vem vet?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0