BÄSTA MAMMA

Nu kanske jag redan i rubriken har avslöjat hela grejen - men det spelar ingen roll!
Ikväll lyckades jag för första gången låsa mig ute. Efter jobbet var det direkt hem till Josefine, byta om - packa om stor väska från jobbet till liten utgångs väska. Detta var under kontroll... Trodde jag tills jag stod utanför min port!
Mina hemma nycklar saknades!! Naj Naj Naj, hur lyckas man? Varför? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Etc etc... Frågorna spann runt!
Ringde syster som gjorde det hon kunde för att hjälpa. Mamma ringde mig, dök som gubben i lådan upp och räddade min kväll! Bästa underbaraste mamma som går upp halv 4 för art hjälpa mig! Bäst är du!!! Puss

Nu ska jag sova - i min säng Tack vare Mamma


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, nej vad hemskt att upptäcka det! Vad fasiken gör man.. Tur att du har en så fin mor :)

2012-08-18 @ 15:35:13
URL: http://anna.favs.se/
Postat av: Anna

Jag vettefan vad jag hade gjort, det är ingen som har mina extranycklar heller.. Får nog ta och ordna något där ;)

Stor kram

2012-08-19 @ 22:39:39
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0