TROR JAG BÖRJAR BLI KLAR

Inte helt hundra på det än dock... Fortfarande en del saker som ska ner, kanske även upp? "alla" säger att man shoppar så mycket där (vilket jag tänkt göra) så man ska packa mindre än vad som känns minimalt. Men jag är ingen minimalt-packare. Hur gör man då? Räknar ut exakt vad som kan behövas och tar bort två/tre outfits? Hmm får nog rådfråga Lovisa när hon kommer för att "spend the night" imorgon... Mamma kommer kl 5 på lördag så det blir absolut bäst såhär! Mysigt att få tjöta loss lite på hemmaplan innan vi åker med;) och så är det bra med urvals-hjälp!!

Nu är det dock bannemig dags för att sova.. 2 dagar kvar!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan, vad jag är avis alltså! Jag vill också dit. Det är min absoluta dröm-resa :)



Svar: Haha, jag kommer nog hinna se den iaf en gång till innan dig ;)



Ha nu en toppenresa! Och bilder förväntas :)

2011-11-19 @ 15:56:08
URL: http://metrobloggen.se/annaterneborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0