SPOTIFY

Jag tillhör det utdöende släktet som inte än betalar månadsvis för att använda Sportify – Jag vet… Men jag har knappt använt detta trevliga fenomen sedan deras nya system trädde i kraft. Nu däremot när man är A.I (After Iphone) så börjar man bli lite sugen igen, laddade ner appen – Fick 48 timmars premium helt Gratis.

Behöver jag säga mer än att telefonen ligger bredvid mig medan jag sitter här och skriver på datorn?
Vi får se efter mina 48 timmar hur suget ser ut…

Imorgon blir det hem till familjen - TREVLIGT, känns som att det var länge sedan jag träffa dem alla nu. Mycket mysigt, trots att kvällen går ut på att tacka bror för denna sväng i Sverige! Men jag är inte bitter… Jag är glad, för hans skull. Jag är glad för mångas skull numer inser jag! Men DET SKA man vara, så det så.

 

Snart Greys – vilket gör mig glad för MIN skull!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0