BDP1

Nu var det ju nästan en vecka sedan jag såg filmen - Men tycker det äntligen är dags för en recension... Det har varit fullt upp hela veckan så bloggen har blivit lite lidande, men ändå..
Breaking Dawn Part 1 var... Hmm det är svårt att sätta ord på filmen... Allt hände, men ändå inget.. Kändes verkligen som en raksträcka inför den slutliga filmen, filmen då... Jag antar att allt det där kommer hända. Dock finns det inte så mycket mer..
Oo detta var svårt.
Filmen förklarar en hel del som i de tidigare filmerna missats, en del saker som vi som läst boken förstod redan i bok 1 och 2 - får här sin förklaring för filmtittarna.
Jag ska inte ljuga, jag gillar filmen. Jag gillar ju alla Twilight filmer.
BDP1 kommer på tredje plats av de fyra existerande filmer. Jag tycker det är riktigt synd dock att den sista filmen kommer först i november nästa år. Den hade gärna fått komma till sommaren iställer! Ifall den hade kommit till sommaren så hade jag förstått uppdelningen av den sista boken lite bättre tror jag.
Detta kan ju vara mitt sämsta blogginlägg någonsin men så får det bli..
Skyller på att veckan varit så fullsmockad! (Precis som jag älskar när en vecka är)
Det har varit jobb, fotografering (med jobbet), träning, härligt GeKås besöka med bästa mamma och syster mm mm. Idag blir det span och häng med Anna!
Har äntligen fått lite julpyntat här hemma också... Det börjar ta sig! Nästa år blir det nog Topp!!
Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0