Lång Fredag!

Idag var man uppe först vid halv 10 - SOVMORRON som bara den, gött är det. Man har hunnit tvätta och göra lite påskfint, eller ja - jag har städat lite.
Var även ute och mätte balkongen idag, den är större än vad jag trodde, Trevligt. Ska försöka införskaffa lite saker till balkongen under helgen. Eftersom man får fin besök nästa helg och har beställt fint väder så måste man ju kunna placera sig bekvämt på balkongen!
Ni vet ju att jag älskar före och efter bilder - Så FÖRE:
Som tur är ser man inte alla skavanker på fasaden - Tänker inte själv börja pilla med denna eftersom föreningen planerar att bygga om balkongerna, dumt att slita sönder sig om balkongen ändå försvinner snart.
Ha en fin Långfredan alla underbaringar - Själv ska man hem till La familia, Bebisarna är ju hela 5 veckor idag, kommer vara såååå söta. Jag ska fota!
Dem små blev för övrigt en månad i veckan och kolla in denna fina bild mamma lagt upp
Min egna minsting har börjat löpa här hemma (såååå jobbig) och när man ser denna bilden är man lite sugen på att låte henne träffa en pojk så jag får egna. Men som den seriösa uppfödare jag vill vara så inser även jag att Shenzi är alldeles för ung! Hon är trots allt bara snart 9 månader...

Kommentarer
Postat av: anna

Sötnosar! :)

Svar: Haha, ja! Tid är pengar ;)

Tack detsamma, glad påsk!

2011-04-23 @ 00:41:22
URL: http://www.metrobloggen.se/annaterneborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0