DAG 6

Träningsschemat bestod idag av ben och rygg. Mina ben sved fortfarande från passet tre och två dagar innan så det kändes sådär inför lunchen. Men när man väl är igång så fungerar det. Det är när man sitter stilla ett tag för att sedan försöka få igång benen som de stretar emot. Passet bestod såklart av många benböj och spännande rörelser med ett litet band som man hade mellan anklarna/knäna. För att få till ryggens muskler i passet så var det många plank-positioner med band mellan händerna... Händerna skulle sedan upp mot taken och hej o hans moster!
Men det gick! Nästan hela passet gjorde jag. Galet skönt efteråt.

Då det var fredag så bestod lunchen av torsdagens middag. Middagen däremot blev en variant av vad jag skulle äta. Jag träffade min fina vän Anna och vi åt Tacos på min balkong (skulle egentligen varit tacos med fiskpinnar?!) kvällen var helt underbart fin och det slank ner några chips, oops! Men är det fredag så är det.

Snart klar med vecka 1's alla pass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0