DAG 21 - SISTA DAGEN V 3

Idag var det ju rent tekniskt sätt sista dagen på vecka tre vad gäller träning. Sprawl and growl eller något liknande... Vet inte exakt vad dem syftar till. Gissade först att det stod för krypa och kräla eller liknande. Visst det var en hel del armhävningar och plan-varianter men jag förstår ändå inte riktigt. Ser faktiskt fram emot några nya pass som man får testa på om ca en vecka... Spännande!

Middagen ja, då jag inte orkade bege mig till affären idag heller så läste jag en snabb egen komponerad rätt. Kycklingfilé som jag stekte i större skivor serverades med bulgurkräm - ja alltså man kokar bulgur och lägger (när den är klar) i lite cream fraisch. Enkelt och väldigt gott.

Imorgon söndag - vilodag för träning men jobb står på schemat! Tjena!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0