DAG 17

Idag har fokus inte legat på att följa matplanen. Träningen blev av under lunchen och jag testade idag på ett av alla "killermoves" som finns i slutet av alla pass. Jag tänkte jag skulle försöka få fotat och förklarat hur just dessa går till?! Kanske får göra det en dag.

En förkylning med lite frossa, halsont och en snorig näsa som fräser har man fått på sig idag... Hmpf

Maten avnjöts i fina vänners lag på restaurang Spisa Matbar på Övre husargatan 3. Mycket fin restaurang, men det tog galet lång tid att få beställa så stället får medelbetyg. Det är en nyöppnad restaurang så jag hoppas att när hype:en släpper så blir servicen bättre. Inser nu att inga bilder alls togs så håll till godo med enbart denna text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0