DAG 16 - TRÄNING VECKA 3

Vecka tre startade idag med träning. Lunchen bestod av sallad och köttfärs, en variant jag ätit tidigare och som går fort att slänga ihop. 
Träningen handlade om överkropp och alla varianter av armhävningar känns riktigt bra och man klarar fler och fler, jag gillar. Egentligen skulle jag även tränat mage idag med eftersom jag helt missat att skriva upp övningarna så gick jag lite på känsla och de övningar jag kom ihåg från i lördags. Får passa på att skriva upp detta 15 minuters pass så man har det att använda när man känner för det.

Middagen idag blev riktigt mumsig, gjorde lite eget eftersom det var en hamburgar-variant idag igen. Mycket sådant känns det som vilket är gott... Men då jag skippar de första frukostera och ätit macka istället så blir det så mycket bröd mest hela tiden.
Så idag blev det: kalkon med grapefrukt på en bädd av grönsaker. Grönsakerna (sparris, salladslök, vitkål och zucchini) stektes i vitlök och lite cream fraîche. Mumsigt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0