DAG 10

Tänk att det redan gått 10 dagar sedan jag starta denna resa?! Helt galet men det känns kul när man märker att det går dagar och att man inte bara står och stampar.

Idag råkade jag mixa ihop träningen så det som egentligen skulle blivit onsdagens pass hamnade idag. Plyo XT - ett pass som jag gillar. Det är mycket upp och ner och det gäller att hålla fokus. Idag har jag också (äntligen) insett att det kanske inte är meningen att jag redan vecka två ska klara av att göra hela passet på samma tid som på filmen. Därför bestämde jag mig idag för en ny taktik... Jag kör igång övningen och kämpar Max, när jag sedan är riktigt galet trött - då ska jag i alla fall göra övningen två gånger till. På detta sätt hann jag idag göra hela passet, pressa mig själv och på köpet bli galet nöjd! Imorgon väntar träningsvärk.

Middagen blev strimlad biff (jag köpte grytbitar - billigare) i god kryddig sås och broccoli.

Sedan måste jag ju hurra lite extra för att kvällen bjöd på match inne i staden, Kazakstan - Sverige med en svensk seger!! 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är grym babe!

Svar: Tack hjärtat!!
Linda Ekman

2013-09-11 @ 09:44:57
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0