KRISTI HIMMELSFÄRD

Dagen går i rött - ledigt!
Begav mig upp från sängen runt klockan 8 så nu börjar det bli dags för lunch. Har tagit mig en slowmorgon, vilka jag tycker är den bästa. Ska snart iväg och leta present till lillebror som fyller år inom kort. Om man trodde att man skulle få tips från födelsedagsbarnet själv gällande present så får man tänka om. Att det ska vara så svårt att veta vad man önskar sig?!
Snart bara en månad kvar till min egna födelsedag - lillebror och jag har ju exakt en månad mellan oss. Och denna dag är det kanske snart dags att börja planera. Tema för middagen? Svååårt...

Bild på min vackra Miranda som igår (den 8maj) fyllde 6år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0