VASALOPPET

Ordet gick genom köket på jobbet – Nästa år åker vi VASALOPPET! Jag blev taggad som fan, har aldrig stått på ett par längdåkningsskidor men vad sjutton… Man hinner ju öva. Dagarna efter försvann allt fler från planerna kring att åka till Mora. Däremot var det en som hade bokat, Emely… Tjejen som är mitt inne i sin Klassiker och har Vasaloppet som nästsista gren! Idag är det dags. JAG – sitter i soffan här hemma. EMELY – Ute i spåret uppe i sälen!

Man blir inte mer imponerad än såhär, stolt över att kalla henne min vän.
You Go Emely!!

 

Blir lite inspirerad så tänkte starta en liten följetång här på bloggen – Min Väg till Göteborgs Varvet2012


Kommentarer
Postat av: Emely

Du är så omtänksam darlig!!!

Ser fram emot att springa GBG varvet med dig!

Puss!

2012-02-27 @ 14:27:55
Postat av: Linda

Och jag med dig vännen:)

Kram Linda

2012-02-28 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0