Monday morning

Och hur skönt är inte det? - Sitter och har jobbat i över timman redan. Känns riktigt bra att vara inne på denna veckan. Denna vecka har man ju en underbar helg att se fram emot.
Även om jag redan nu inser att helgen kommer bestå av Städning så är det heeelt okej!
Försöka hinna ikapp med lite träning också. Verkar som jag missar Zumban på torsdag, klantiga jag kom på väldigt sent igår att jag skulle anmäla mig, så reservplats 10 har man. Hmm får la se vad det blir av det. Men blir det ingen Zumba så blir det gym, first time på nya placet. Inte mycket för Gym egentligen, inte när man är själv. Behöver någon som pshar en lite, någon som får en att orka lite mer.
Men men.. Vi får se vad det blir av som sagt.

Hoppas ni haft en fabulös helg med massa kuligt innehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0