Fredag om en vecka

Oo va härligt det ska bli - Fredag om en vecka.. Vet ni varför?? Jo för då har jag en helt helg framför mig, shit va gött det ska bli. Ni vet la hur man brukar säga. Man uppskattar aldrig det man har fören det är borta! Det är en läxa jag hoppas folk lärt sig..
Haha nu ska man inte vara så drastisk men jag är inne i en svacka just nu.
Har vart fullt fokuserad på datorn och jobb i över 2 timmar nu. Inget drag i montern så jag har riktigt grävt ner mig i jobb. Vet inte vad jag fått gjort men det blir nog bra ska vi se.

Känner att en middag ala förra helgen/veckan hade vart trevligt nu - Pick any one of them...
Men jag ska inte klaga. Sitter ju här med en skål 20 cm från mig som är full av klubbor - mums. Fast jag äter inte godis så det är la inte topp det heller. Men LOKA det har jag att sippa på.
Vem behöver ett glas rött med en fin köttbit när man kan dricka loka och äta banan!

Just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0