Vad gör vädret?

Efter en underbar kväll med lite AW - trots att man inte jobbar... så är man idag på G igen! Kunde sova ut lite eftersom stressen efter havet inte fanns alls, det regnar i alla fall inte idag.

Planerna för kvällen är lite oklara än, ska bli festande med fabulösa människor, allt jag vet hittills i alla fall!

Känns som jag behöver göra något, förstår inte denna stress i min kropp under semestern, känns som jag behöver göra något mest hela tiden. Hur löser man detta problem?! Jo med en springtur. Så enkelt, så skönt efteråt och ja, då gör man något i en timma i alla fall… Ska klura mer på kvällen, en outfit hade ju vart bra att ha?

Nu sticker jag ut i spåret… Vi hööörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0