It's the Final Countdown!

Och så är det då dags - Imorgon smäller det... Och NEJ jag menar inte din konsert Kära Syster... (skulle dock aldrig smitta dig inför den, och hade jag gjort det så hade du gått ändå)
Nej, denna final countdown gäller MIG!

Mig, min grupp och resten utav klassen. Imorgon ska allt vara klart... Redovisning (av min grupp) kl 15.20 för er som vill komma och kolla;)

Känner mig lite nervös men sjukt taggad. Tycker min grupp och jag har gjort ett toppen arbete.
Cyklarna står och väntar i grupprummet, dekalerna är på och PP är färdig!
Rapporten pillade jag förhoppningsvis med för sista gången nu (eller eventuellt lite små pill till).

Klara, färdiga... Nu smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0