Jobb o skola

Fine att jag inte jobbar allt för ofta - allt för sällan skriker plånboken, men när jag väl gör det så får jag en sån sjuk energi på kvällen efter ett arbetspass.

Dagarna efter däremot så blir man sjukt trött.


Idag fick vi reda på att det kommer ske förändringar hos chefer och lagledare, man vet aldrig vad som händer med oss andra… Alltid lika spännande att jobba i ovishet. Känner mig dock inte allt för orolig eller engagerad, man pluggar ju för en anlednings skull – eller hur?

 

Tränade lite axlar idag, behövs verkligen med tanke på mitt arbete. Haha Sjukt hur trött man blir av ett fem min intensivpass! Får nog träna lite oftare så man inte tappar allt=)

 

Dags att bege sig iväg igen.. Ha de fina fisken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0