90 dagar

Hej,
Jag har ju varit helt slö på denna blogg under en längre period. Mestadels eftersom jag inte haft lust att blogga men även för att jag inte haft en tanke kring vad jag ska skriva om. Nu har jag beslutat mig för att ta med er på en 90dagars blogg - min lilla bok kring en (förhoppningsvis) förändrings period kring mat och träning.

Jag vill börja dessa dagar med att säga att detta är min resa, min kropp, min känsla och mina tankar. Vad jag skriver här är hur jag tycker och tänker. Om jag klarar alla 90dagar eller inte.. Ja det återstår att se! Men jag gör detta för mig och inte för någon annan. Stör min blogg dig? Ja men välkommen att inte läsa den! (Varför jag skriver detta? Mest för att bloggvärlden är en lite knepig plats där alla verkar vilja lägga sig i precis allas åsikter och tankar. Välkomna att göra just det - men detta är för min egna del)

Jag kommer under 90 dagar att gå efter ett tränings och matprogram som går ut på att träna explosivt och koncentrerat under ca 45 minuter per dag - varje dag utan söndagar. Ja min resa börjar en söndag så Hej Vila - klockren start!

Var och inhandla mat idag:
Kyckling, kalkon mm protein.
Nötter
Frukt och grönt i form av;
Selleri
Sallad
Lök
Avokade
Äpplen
Kiwi
Sparris
Rädisor
Sugar snaps och en massa mer. Jag körde mycket ekologiskt för det känns bra!

Det blir ingen före-bild. Mest för att jag inte vill visa upp mig själv här och nu... Samt för att min dator kollapsa i fredags och bilder inte är så lätta att ta med telefonen!

90dagar - nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Anna

Är det någon som klarar det så är det du! Du måste ju vara den mest målmedvetne person jag känner liksom :)

2013-09-02 @ 11:48:01
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0