DAG 36 - ATT KÄMPA LITE EXTRA

Idag var det enbart fokus på träning eftersom jag efter jobbet åkte på en liten shoppingrunda och införskaffade nya skor. Ja jag slappade till det på vägen hem och laga till ett paket nudlar som jag varken var sugen på eller kände att det gav mig något alls. Men fina skor fick jag med mig i alla fall.
 
Träningen var ett pass som heter PLYO, otroligt många upprepningar med enbart fokus på ben. Ett av de värsta delarna av passet var det värsta.
Man börjar stående - Tar därefter ett långt kliv fram och hamnar i utfalls position - poppa tillbaka till stående (eller som jag, smyg flyttar lite snabbt benen tillbaka till utgångsläget) för att sedan snabbt komma ner till marken och göra en armhävning. Snabbt upp igen och upprepa övningen på ditt andra ben. Jag har skrivit att man ska göra denna övning i 50 sek. Jag slutade efter att ha gjort fem stycken per ben. Sjukt varm efter passet och helt slut, men det är PRECIS som det ska vara.
 
Ingen bild men Hej vad jag gillar min dator. Eventuella missade bokstäver eller felstavningar skyller jag på att jag inte är van vid tangentbordet än :)
 
Imorgon är det MAGE som gäller - I LOVE, denna del som jag missat så många gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0