Friday

Så har vi nått till ytterligare en veckas slut detta år 2013 – Har varit fullt upp denna vecka och jag har helt enkelt skippat att blogga.

Gjorde i ordning håret förra veckan – Katastrof så ska tillbaka och lägga i lite mer hår, nu ser mitt bakhuvud ut som en stol, inte snyggt! 
Spa dygnet med fina Josefine var hur härligt som helst och som vanligt ställde vi oss frågan… Varför gör man inte det här oftare? Så lyxigt att faktiskt sova borta en natt också och sedan får njuta av hotellfrukost.
Inväntar med spänning på att min kära mor ska ringa mig och berätta att det kommer smått där hemma. Chelsea har prickat in sin tid och nu är det bara att vänta på att dem/dem små vill komma ut. Min Shenzi har ju ca tre veckor kvar så jag får mina så småningom också! Lycka


Idag är det jobb till 17 och sedan direkt in till stan för en snabb date med fina Anna och sedan hem till soffan tror jag?!

Imorgon blir det en tjejkväll med middag på Lou Lou, Josefine min favvo fyller ju år idag med. Så tycker allt vi får klämma in lite firande imorgon med!

Trevlig fredag på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0