LET THE WEEKEND BE

Att göra sin sista dag på jobbet - kändes bra. Lite konstigt men ändå bra! Fick riktigt fina blommor min sista stund på jobbet och eftersom jag skulle träffa Niina på stan kände jag mig som en skönhetsdrottning som gick runt på stan. Folk log mot en när man gick runt med blommorna, mycket konstigt!

Efter häng i stan med Niina var det hemma slappande med Josefine. Mycket lugnt - precis vad jag behövde.

Lördagen skulle bli spring dag men eftersom Spotify krånglar med mig - och man inte får någon hjälp från dem.. Så körde jag ett långt varmt bad istället.
Kvällen bjöd på Vernissage av Fina Linda Vagnelid och såå Impad jag blev!!

Tapas tillsammans med underbara vänner och en kort sväng på stan fick avrunda.. Idag söndag - slapp och mys här hemma!

Ser ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0