WRAP ME IN

Blev så glad idag när jag fick info om att mina två paket kommit - senaste boxen från Glossybox och så mitt paket med det sista inför lördagens halloweenfest! På lördag får ni se vad jag ska gå som - eller på söndag beroende på tid! Vad jag får i min Glossy får ni säkert reda på innan.

Vad som vände min lyckliga min upp och ner vad brevet i min låda. PEAB ska göra en efterbesiktning till... Vilken i ordningen? Kanske femte! Nog för att jag totalstruntade i den förra men ändå. Är det inte efterbesiktning så är det slutbesiktning. Alltid är det något och alltid är det på arbetstid. Jag blir så trött så trött. Man kan tro att detta bygge börja förra månaden, men det var faktiskt i januari som första byggsatsen var på plats!

Jaja, får försöka vända minen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0