SAY MY NAME SAY MY NAME

Lycka när man faktiskt känner att man tar tag i saker och ting - Idag tex... Efter jobbet, tänkte köpa paraply så gick till Åhlens, hitta inge bra alls. Men jag ville ju i alla fall. Sedan på vägen hem så var det först en sväng till utlämningsplatsen för posten - Hemköp. Hämtade upp mitt paket från bubbleroom samt handla. Sedan kom man hem och ville inget annat än att slita upp påsen från bubbleroom, men NEJ Linda. Det tråkiga före det roliga. Så det var: springa ner till soprum med skräp, plocka in maten, plocka in disken mm. Sedan fick jag äntligen öppna min påse - Gilla! Två träningstoppar - helt ok. Samt min fiiiina jacka:
Den var lite lite tajt längst fram i ärmen, men va sjutton. Jag är en av de bra kunderna, alltså för lat för att skicka tillbaka något. Jackan är väl egentligen inte optimal, egentligen vill jag ha högre krage. Men denna har en låg krage som är perfekt för en halsduk eller scarf. Visst är den fin?
 
Sedan var det matlagning, lite jobb och Nu slappande i soffan... Hann ju med detta blogginlägg också, känns braaa!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0