BULL

Igår var det dags för först rundan ut mes nya jobbet och fastighet - strålande kväll. Det blev starbowling med massor av god mat och sedan sexkamp (som femkamp fast en extra gren). Det blev oavgjort mellan lagen... Kanske lika bra det!
Jag gillade köra simulatorbil bäst, så jäkla kul och ganska bra var jag med. Svårast var golf och det jag var nervösast för var Tjuren.
Det gick la sådär på båda två!

Idag får man se vad det blir av dagen. Just nu lockar soffan mest med Så mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sådan har jag alltid velat prova på :)
Svar: Jag kommer inte avslöja något, förutom att den är sjukt bra! Så du kan allt gå in på bloggen om du vill :)

Samma här! Ska bli så mysigt. Kram

2012-11-14 @ 11:23:19
URL: http://anna.favs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0