PAINTBALL

Jag erkänner - jag var skräckslagen... Men hör ljudet av smattrande kulor som man vet kommer vara "all over my body" inom kort, det kändes inte kul helt enkelt! Men väl i uniform så var det bara att komma in i killer instinct och köra på. Vi var lag om 6 och själv tillhörde man det svarta laget, kläderna var dock mörkblå! Första banan var i skogen... Man blir träffad och det gjorde inte så ont... Efter det slappna man av och det hela var riktigt kul!
Bäst på dagen var när banan var en western miljö och man hade som uppdrag att ta över hur med sina flaggor, mitt lag var sååå grymma. Mitt och Jennifers samspel var bättre än bäst!

Sista banan var också den i skogen, på mycket mindre mark... Här gjorde det ont!! Spelade inte sista omgången efter som mitt finger fick stryk efter att jag erkände mig själv träffad och höll upp handen. Men Gud va kul det var! Smärtan går över fort så det är inte den jag tar med mig, tur det!

Efter skjutandet var det hem till Jennifer och Andreas för mer firande av sistnämnda.. En mycket fin dag och kväll! Galet bra helt enkelt!

Tack för det!
Ibland måste man våga chansa lite och göra saker som skrämmer en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0